maandag 25 maart 2013

Rommelen

aan de titel kan je zien wat ik gans de voormiddag heb gedaan
zitten rommelen tussen spulletjes die ik niet echt gebruik
maar ze krijgen de perfecte bestemming bij iemand die het wel heel leuk zal vinden
al vraag ik me af waar ze het allemaal gaat laten, ze zal moeten plaats maken in haar hobbykamertje
gelukkig lever ik er lege doosjes bij dat maakt het sorteren wat makkelijker

straks nog wat verder haken aan het nijlpaard ,maar eerst nog wat doen in huis ,nu mister lumbago het toelaat
toedeloe en tot laters
lieve groet van bezig bijtje

2 opmerkingen:

  1. Lekker rommelig dagje dus . Kan ook leuk zijn .
    Ben benieuwd weer naar je mooie haakwerk . Doe je wel rustig aan met je rug ?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. test test test.. het is weg!! yahoeeee goed van ikje xxx

    BeantwoordenVerwijderen