zondag 23 juni 2013

het is een tijdje geleden

ja ja door omstandigheden is het een tijdje geleden dat ik op mijn eigen blog ben geweest
shame on me , maar helaas niks aan te doen
ondertussen werd men gal verwijderd met méér dan 25 steentjes in , geen wonder dat het pijn deed
maar nu ben ik weer de oude
in de afgelopen weken waarin ik moest rust houden heb ik heel veel zitten haken ,ongelooflijk wat er allemaal uit zo'n haakpen kan rollen (hihihi)

ik zal proberen om er een paar te plaatsen zodat jullie mee kunnen genieten van dat moois

ps, elke knuffel die ik haak is te koop, de opbrengst gaat naar men kleine meisje in Burkina Faso
ik ga eens een aparte pagina aanmaken met haar verhaal, ze noemt Aida

broer en zus aap



pinguin

een rose kaketoe
lowieke

struisvogel

schaapje

draakje


calorieloos lekkers

draak en dino


dit zijn een paar van de werkjes
sommigen zijn al verkocht of besteld , heb je graag ""ntje ,geen nood ik maak hem wel voor je
je kan me steeds mailen op vivke2001@scarlet.be

tot lees
lieve groet van het bezig bijtje

1 opmerking: