woensdag 3 mei 2023

dag lieve volgers, na al die tijd ben ik hier weer eens 


 moederdag komt weldra 


ik heb recent nieuwe dingen speciaal voor moederdag gemaakt 

en nog steeds voor hetzelfde doel 

al zal ik waarschijnlijk moeten bijvertellen dat Aida zelf al moeder is geworden van een kleine jongen Gabriel 

ze heeft haar studies voltooid en is volop op zoek naar werk (wat niet zo voorhanden ligt daar ) 

ze vroeg me of ik de kleine man ook naar school kon laten gaan , en ja natuurlijk dat kan zeker 

dan zal marainne maar een beetje harder werken zeker 😁😁

ik ga proberen om weer regelmatig hier wat te posten want het is echt keilang geleden 

tot de volgende keer 





1 opmerking:

  1. Dankbaar voor de tijd en moeite die je hebt geïnvesteerd in het maken van zo'n informatieve post. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen