zaterdag 14 september 2013

een trouwerij, een zeer korte nacht en een bezoekje aan mijn lieve vriendin

Gisteren was ik als tante uitgenodigt op het huwelijk van de zoon van één van men zussen .
het gekke daaraan is dat je dan pas beseft hoe oud je word , je gaat al naar trouwerijen van neven en nichtjes
maar je bent maar zo oud als je je voelt en ik voel me weer 18 sinds men nieuwe prothese van vorig jaar en het verlies van 50 kg ,ik zal eens foto's plaatsen met als titel "extreme make over" hahahahah
Wat me wel deugd deed aan zo'n trouwerij, je ziet heel veel familie terug en ze zijn allemaal ontspannen en ik kan zo genieten van het stralen van het bruidspaar , de liefde loopt over
waarschijnlijk was het bij mij net zo ,nu al 33 jaar geleden ,oh oh zo lang al !!!!


de nacht was kort , zeer kort en vanmorgen deed het even pijn om men ogen te openen , amper 5uurtjes geslapen , allez geslapen en gewoeld ,uit angst om de wekker niet te horen ,want ik ging (eindelijk) weer eens op bezoek bij men allerliefste verwegvriendinnetje ,die jullie kennen als haakjuffie
dus om 7u op , om8 u was onze vriendin die lieve jacky hier met haar janneke om me op te pikken want we gingen iemand vieren
ik hoor jan nog zeggen , als je wil wat slapen ,het kan hoor , we rijden toch iets meer dan een uur, van slapen kwam echter niet veel in huis, we hebben (weer) wat afgetetterd

dan het bezoek , daar heeft haakjuffie al uitgebreid over verteld ,dus dat hoef ik niet te doen
maar dat ze blij was met al haar kadootjes en onze knuffels dat kan ik jullie wel vertellen

ooohh ps, ik heb van haar een heel schattig uiltje gekregen , helemaal speciaal voor mij
thx lieverd , hij gaat bij zijn broertje staan in de hobbykamer

na het bezoek zijn we in een naburig dorg gaan shoppen ,in de c1000 ,want ik wou nog wat meebrengen van "holland" daar aangekomen zagen we dat er een marktje was en wat ben ik blij dat we de tijd hebben genomen voor even over de markt te gaan , het was meer een fruit en groentemarkt dan wat anders ,maar dat was nu net het interessante voor mij
ik zag daar hopen ,neen, bergen boterboontjes liggen en ze kosten amper 2€ de kg ,terwijl wij hier in belgie 8.75€ de kg moeten betalen , ik had al weken zin in boterboontjes dus ik heb daar wel men slag geslagen
ik heb voor zeker 20 dagen groenten en heb amper 7€ betaald , het loonde dus echt
jammer genoeg ben ik de lente uitjes en ramenas en rode kool vergeten ,ach het maakt niet uit
ik ga gewoon onthouden dat het daar markt is op een zaterdag en ga er na een bezoekje aan haakjuffie gewoon nog eens naartoe , alleen zal ik dan wel goede draagzakken meehebben (hihi)
dan nog een toerke in de c1000 gedaan ,nog een paar koopjes mee in de kar en w ekonden op weg naar huis

onderweg werd ik door moeheid overvallen en probeerde te soezelen in de auto ,maar zat nog met men gedachten ergens anders ,daar vanwaar we kwamen ,bij men dinnetje
wat kan het me toch blij maken om haar eens weer te zien en wat kan het me blij maken te weten dat jackie en jan tot mijn vrienden behoren

jullie merken het wel ,emoties genoeg vandaag
maar het was een leuke dag ,ventje hier ook weer kontent dat ik thuis was ,hij had me immers niet meer gezien van gisterenavond (wat kan dat toch lang tonen hé) lol

lieve lezers, het is een wat lang verhaal geworden
maar echt veel maakt het niet uit hé

een fijne avond voor jullie alleen
en aan men 3 vriendjes , i love you all

3 opmerkingen:

  1. graag gedaan, i love you to
    XXX Jacky XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt erg gezellig allemaal. Daar heb je wel een korte nacht voor over.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog heb je...ga je volgen hoor!!
    Wat een bijzonder verhaal (en dito foto's) van Aida. En wat ontzettend lief om het geld dat je verdiend met je haaksels, op deze manier te doneren. Je bent een bijzonder mens, net zoals * haakjuffie* met wie ik mail en al haar blogs lees.
    Lieve groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen