donderdag 12 september 2013

vakantie gedaan , paar creaties gemaakt

dag iedereen 
ik ben terug van weggeweest ,het heeft deugd gedaan 
van ontspanning in ontspanning en van 30 graden naar 19 O-o ,dat was wel even wennen en dan allemaal in dezelfde 10 dagen 
elke morgen ga ik op terras zitten met men tasje koffie en men sigaretje en kan ik genieten van de vogeltjes aan het voederhuis, ze eten hun buikjes rond 
sinds een dag of 6 komen er nu ook engelse kipjes , die vinden al de musjes niet zo leuk en regelmatig word er naar gepikt , maar er ligt genoeg en dagelijks word er wel wat bijgegooid 
hetgene men papegaaien niet eten krijgen zij en die zijn niet zo kieskeurig ,die kleintjes buiten 
we hebben de koolmees, pimpelmees en zwartkopmees ,vorig jaar nog een kuifmees ,dit jaar niet gezien 
we hebben mussen ,een 50-tal , 3 grote families eksters , ik speel smorgens kiekeboe met de bonte specht ,grappig hoor zoals die aan het huisje hangt ,en je ziet me en je ziet me niet ,da's echt genieten 
dit jaar hadden we dan ook die witte merel ,kben er ondertussen achter gekomen dat het een "leucistische merel " is ,oohh en ik mag de boomklever zeker niet vergeten ,die komt zelfs op 20cm afstand naast me zitten 
gewoon zalig genieten dus smorgens , weet je een betere manier om wakker te worden , ik niet .

ben ook wat creatief bezig geweest en heb uren rummikub gespeeld , dat doe ik heel graag en zoek nog steeds men gelijke 
nu een paar foto's van wat ik gemaakt heb 

een grijze roodstaart ,er zijn er nog zo'n 2 in de maak 

een leuke kiltrok voor een 2jarig meisje 


nog een tas ,deze keer van een jurk, tot nu toe een van mijn best geslaagde vind ik zelf 





paar minibankjes ,maar die kan ik nu niet tonen ,ze zijn voor jarige haakjuffie en die krijgt ze zaterdag 
daarna zal ik ze wel tonen 

kleine rups


juffrouw ooievaar was op bestelling 
ik heb nog wel wat anders gedaan ,helaas geen foto van genomen 
die 10 dagen zijn voorbij gevlogen en ik kan er weer met volle moed tegenaan 
maar eerst morgen nog gaan feestvieren op een trouw, zaterdag naar hakkjuffie en zondag platte rust 
want maandag is het werkendag 

vandaag ook orde gemaakt in men hobbykamertje , al de spullen die op de camping waren staan weer netjes op hun plaats en voor het nieuwe heb ik al een plaatsje gevonden :)
dit was het weer voor vandaag 
geniet van jullie aankomend weekend en tot lees 

warme groet van bezig bijtje 
xxxx

1 opmerking: