maandag 21 oktober 2013

Hop hop hop ,paardje in galop

Jaaaa ,hij is eindelijk klaar ,khad het patroontje van iemand gekregen (weet helaas niet meer wie,hoop dat ze reageert op de foto ) 
het paardje Bella met de lodderogen (hihi)
en dan nog een héérlijke luie zus voor de 2 katers 




zo dat was het weer , ik kom momenteel echt niet zoveel vertellen als ik wel zou willen 
 omdat ik heel druk bezig ben 
ik ga meewerken aan twee kerstmarkten en ik moet natuurlijk een paar werkjes hebben om kunnen voor te stellen hé ,dus eventjes blog-kalmte (niet dat ik zo druk ben) 

een fijne avond iedereen en slaapwel voor straks 


6 opmerkingen:

  1. Leuk he, die kerstmarkten!! Ik heb er ook 2 op m'n 'programma' staan.
    Bella is een schatje!! Nu maar goed uitrusten, extra vitamines nemen en dan is ze weer rij-klaar om alle cadeautjes op tijd bij de kindertjes te bezorgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap paardje en schattig kater heb je weer gemaakt.
    XXX Jacky XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig paard met die lodderogen.

    Veel succes met de creatieve activiteiten, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen