vrijdag 25 oktober 2013

Storm en regenbogen

De laatste dagen mogen we niet klagen, we hebben eigenlijk heel mooie temperaturen , ik loop ook weer rond met open sandalen en korte mouwen .Het is makkelijk een graad of 20,allezins hier bij ons toch ,de papegaaien zitten nog hele dagen buiten te genieten.
Maar gisterenavond was er storm,wolkbreuk ,zon en regen tegelijk ,wat wel mooie beelden leverde 
op een gegeven moment stond er zelfs een dubbele regenboog ,maar als ik naar de foto's kijk, zie ik hem er niet opstaan . Ach ,het maakt niet uit ,het is en blijft mooi om te zien ,ik kan daar echt van genieten 
en jullie ?? 




4 opmerkingen:

  1. hallo, is er iets mis met je ogen ? ik zie erwem twee en heb niet gedronken, zenne.
    Dikke knuffel
    XXX Jacky XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaa nu ik er beter naar kijk zie ik hem ook ,maar hij was idd feller in het echt ;)

      Verwijderen
  2. Ik zie er ook twee op de bovenste foto hoor. Komt omdat je hem in gedachten waarschijnlijk feller op je netvlies hebt staan dan op de foto.

    Ik vind de herfst een heerlijk jaargetijde; prachtige kleuren blaadjes aan de bomen, mooie paddenstoelen. De regen vind ik dan weer minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. In deze tijd is er lekker veel afwisseling in het weer. Gaat nooit vervelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen