donderdag 7 november 2013

southpark

men zoon van 29 is er gek op en als hij zit te kijken is het de enige keer dat ik hem hartelijk hoor lachen 
niet dat hij anders nooit lacht zenne, maar bij southpark is het juist  "ne kleine" maar als moeder geniet ik er wel van 
hij was dus ook blij verrast toen ik zijn lievelingspersonage gehaakt had , "tegek" zei hij ,ikke trots ,want voor die glimlach alleen was het de moeite 
kheb nog een andere gemaakt ,niet zo goed gelukt maar toch wel geinig 
nijntje heb ik gemaakt op bestelling 


cartman is een beetje xxl uitgevallen maar vind hem best leuk 

5 opmerkingen:

  1. mooi, en goed gedaan vooral nijntje.
    XXX Jacky XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je poppetjes en Nijntje ook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe herkenbaar,mijn zoon lacht alléén tijdens het gamen en tegelijk Skypen .Maar die cardman is leuk geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n schaterende zoon. En jouw cartman vind ik echt grappig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen