donderdag 25 juni 2015

lang geleden

het is lang gelden dat ik hier nog iets heb gepost 
het word ook alsmaar drukker, wat gaat dat worden als ik in pensioen ga 
maar ik heb zeker niet stilgezeten 
men haakpen draait nog overuren 

dit is een harmonicahond en heel leuk om te maken 

verder heb ik iets nieuws geleerd, werken met servieten ,zeer leuk om te doen ook al kan ik er een smodderboeltje van maken ,maar j a,men moet eerst oefenen en oefenen eer je het onder de knie krijgt 
wat vinden jullie van mijn oefeningskes 









ik lees graag jullie meningen en gedachten 
en tot gauw, deze keer niet zo lang (hoop ik) 


3 opmerkingen:

  1. vind je hond superfantastisch!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die hond heb hem ook een tijdje terug een paar keer gemaakt. Ik vind het leuk geworden met die servetten. Staat gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen