maandag 13 juli 2015

nieuwe serie kaartjes

Misschien is het pakket dat ik had gekocht al wat ouder ,maar ik heb nu pas Staf Weesenbeeck ontdekt .
Keileuk om mee te werken en afwerken daar doe je gewoon je zin in, allemaal hetzelfde of toch verschillend, eigen keus én smaken verschillen 
Daar ik niet veel meer kan/mag haken (elleboogontsteking) zal ik wat meer kaartjes moeten produceren want stil zitten ,dat zit er bij mij nu éénmaal niet in .
Dus hier mijn kaartjes 




en dan dit weekend nog iets afgewerkt ,het ineen zetten duurt meestal langer dan het haken zelf 
een heel lief éénhoorntje x3



voila lieve bloggers, ik heb men woord gehouden en ben deze keer niet lang weggebleven 
tot gauw en nog een verlate welkom aan de nieuwe bloggers 
groetjes van hier 


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes en een schat van een knuffel...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes. Ik kan me voorstellen dat je ze met plezier hebt gemaakt.
    De eenhoorn is echt schattig. Veel mensen die geen knuffels haken kunnen zich niet voorstellen hoeveel tijd het kost om de beestjes in elkaar te zetten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen